Sunday, November 15, 2009

Hati-hati dengan Isyarat yahudi



Usaha yahudi untuk menjadikan ummat manusia keseluruhanya tunduk dan patuh kepada mereka terlalu banyak. Mereka adalah golongan yang Allah laknat dan merupakan orang yang sentiasa kita sebut di dalam sembahyang, bahkan tidak sah jika kita tidak membacanya iaitu surah Al-Fatihah ayat ketujuh.

Mereka merupakan golongan yang terlalu bengis dan jahat, sehingga membunuh nabi-nabi yang datang dari bangsa mereka sendiri. Ia menyebabkan Allah swt murka terhadap golongan ini, hal ini bertepatan dengan firman Allah Swt di dalam hadith Qursi yang mana Allah mengistiharkan perang ke atas mereka yang memusuhi wali-walinya. Wali yang paling hampir kepada Allah ialah para Nabi dan Rasul, di sebabkan bangsa ini telah memusuhi wali-wali Allah ( Nabi-nabi serta orang2 soleh ) maka Allah Swt menurunkan balanya dengan menjadikan golongan ini degil dan keras kepala.

Mereka adalah golongan yang dilaknat oleh Allah, apa yang sebenarnya dilaknat ialah sikap mereka yang melampau ( toghut ) terhadap Allah dan makhluknya, mereka juga berusaha sedaya upaya untuk melakukan kehancuran terhadap ummat ini dengan menjadikan mereka yang lain supaya sama dengan mereka bersikap seperti mereka, berpakain seperti mereka, jahat seperti mereka dan menjadi sahabat kepada mereka. Mereka mencipta pelbagai taktik untuk kegebiraan mereka, seterusnya hasil tersebut dapat dilihat tersebar ke seluruh dunia.

Apa yang menjadi malang muda-mudi Islam yang tidak mengambil berat urusan agama, mereka terlalu mudah untuk terpengaruh sehinggakan satu demi satu lambang, kartun, permainan, maksiat, logo, isyarat dan perkara-perkara yang baru dapat kita lihat. Hasil daripada mereka ini juga kita dapat lihat pada hari ini Isyarat-isyarat yahudi, dan hasil daripada isyarat-isyarat ini ditiru oleh golongan muda kita pada hari ini, perkara ini adalah terlarang jika ada ilmu mengenainya .




Simbol-simbol





King Abdullah dan Vladimer Putin







Artis



Obama



France President




Macdonald's CEO




George W.Bush





2 comments:

  1. Ambo baru tahu rupanya ni agenda Yahudi. Sebelum ni, rajin jugak duk buat tange lagu tu.. sebab x tahu. Ingatkan rock la kalu wat gitu. Lepas ni xse wat dah.. Timo kasih ing!

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas perkongsian..baru tau

    ReplyDelete