Thursday, January 6, 2011

Di Manakah Permainan Zionis Dalam Demokrasi



Zionis tanpa mensia-siakan wilayah globalisasi, mereka banyak mengembangkan dakyah mereka. Di antaranya, apa yang mereka sebut sebagai demokrasi. Sistem demokrasi ini dipaksakan kepada negara-negara yang lemah untuk mengamalkanya, meskipun mereka merupakan kaum dajjal yang bukanlah suatu kumpulan yang demokratis.

Zionisme, bukanlah bangsa yang mendepankan demokrasi sebagaimana yang mereka war-warkan selama ini. Buktinya kemenangan Hamas dalam pilihanraya di Palestin pada satu ketika dahulu. Kemenangan tersebut telah ditolak oleh Israil dengan dukungan Amerika dan kuncunya Eropah. Bahkan kemenagan hamas yang terjadi secara demokrasi, disambut dengan serbuan militer Israil yang didukung oleh Amerika da sebahagian Negara eropah atas pengaruh kekuatan lobi zionis.

Perkembangan terakhir, pada november 2009, Israil dengan angkuhnya menolak PBB untuk menghentikan pembangunan pemukiman yahudi di wilayah Palestin. Dewan keamanan PBB pun telah menyatakan bahawa tentera Israil telah melakukan kejahatan perang terhadap rakyat palestin. Zionis bukanlah demokrat, ini kerana kitab Talmud bangsa yahudi sendiri telah lebih dahulu mengharamkan demokrasi dalam struktur kehidupan mereka. Demokrasi hanya digunakan sebagai alat pengalih perhatian dan kebajikan mereka untuk mengambil hati negara –negara miskin yang mudah dibuai oleh keindahanya .

Dengan demokrasi pengikut zionis dapat meneriakkan kebebasan dengan sekuat-kuatnya dan selus -luasnya. Dengan begitu, agama dan nilai-nilai moral hanya dianggap sebagai penghalang bagi kebebasan. Mereka akan mudah meneriakan kebebasan atas nama hak asasi. menjadikan ketelanjanan perempun sebahagian daripada hak wanita untuk mengekspresikan dirinya. Demikian pula, menjadikan pilihan untuk menjalankan kesesatan agama dan kepercayaan sebagai hak hidup setiap orang. Menghina agama dan orang-orang sucinya sebagai demokratisasi persamaan. Semua itu pada intinya adalah bentuk doktrin (ajaran secara bersistem) dajjalis.

Ahmad Syahin

Medan, 6.1.2011

No comments:

Post a Comment